MUFF RACING TEAM - O kolo napedMUFF RACING TEAM - O kolo naped

MUFF RACING TEAM - O kolo naped

home

Podpora


Vyberte si, s čím potřebujete pomoci

Sledování zásilky
Zde zadejte číslo zásilky. V den doručení zásilky můžete sledovat, jak se zásilka pohybuje. Veškeré informace jsou on-line.
Bohužel se zásilkou nemůžeme vyjet dříve, než je nám fyzicky předána odesílatelem. Čísla zásilek, která nám odesílatel nepředal, nejsme schopni zobrazit.

Aplikace MUFF Race
Zde zadejte pro přihlášení své uživatelské jméno a heslo.

Změna termínu doručení
Změnit termín doručení můžete prostřednictvím interaktivního sms nebo e-mail avíza, popřípadě e-mailovým požadavkem na info@muff.cz.
Změna místa doručení
Změnit místo doručení můžete prostřednictvím interaktivního sms nebo e-mail avíza, popřípadě e-mailovým požadavkem na info@muff.cz.
Poškození a ztráta zásilky
Jste odesílatel a potřebujete reklamaci uplatnit nebo zjistit, v jaké fázi se reklamační řízení nachází? Neváhejte nás kontaktovat e-mailovým požadavkem na info@muff.cz.
Pro uplatnění reklamace budete potřebovat doklad o pořizovací ceně (nákupní faktura, případně čestné prohlášení s vyčíslením výrobních či pořizovacích nákladů), průvodní doklad o obsahu zásilky (vydaná faktura, dodací list, reklamační protokol) a fotodokumentaci použitého přepravního obalu, vystýlky a poškozeného obsahu.
Pokud byla zásilka ztracena, kontaktujte nás e-mailovým požadavkem na info@muff.cz.

Špatné otázky neexistují. Ať Vás trápí cokoli, jsme tu pro Vás a rádi Vám odpovíme. Je možné, že se podobnými dotazy zabývali již jiní před Vámi a nejrychleji odpověď naleznete níže v Otázkách a odpovědích.

Otázky a odpovědi


Kdo může poslat zásilku s MUFF?
Zaměřujeme se na přepravu obálek a malých zásilek.. Pokud je pro Vás důležitá kvalita poskytované služby a máte specifické požadavky na přepravu, jste pravým klientem MUFF a můžeme začít dlouhodobou a oboustranně výhodnou spolupráci. Vše potřebné, včetně cenové nabídky, Vám rádi sdělíme, kontaktuje nás e-mailovým požadavkem na info@muff.cz.
Kam můžu poslat zásilku?
Zásilku doručíme kamkoli na území České republiky.
Jaké věci MUFF přepravuje?
Zaměřujeme se na přepravu obálek a malých zásilek. Obsahem zásilky může být cokoliv, co není v rozporu se Všeobecnými obchodními podmínkami nebo je dohodnuto a schváleno obchodním oddělením. To platí také pro zvolené doplňkové služby a jejich kombinace.
Kolik to bude stát?
Ceny jsou vždy nastaveny na míru s ohledem na využité doplňkové služby a náročnost doručovacího procesu. Cenovou nabídku Vám připravíme po zodpovězení základních otázek o Vaší představě poskytované služby. Kontaktuje nás e-mailovým požadavkem na info@muff.cz.
Mohou být zásilky na dobírku?
Ano, dobírkovou částku lze kurýrovi uhradit v hotovosti nebo platební kartou.
Pokud dobírková částka nesouhlasí, obraťte se na odesílatele.
O výši dobírkové částky budete informováni sms nebo e-mail avízem. Prosím, připravte si přesnou částku, kterou máte zaplatit. Bohužel si nikdy nemůžete být jistí, zda kurýr nenechal většinu svých drobných u předchozích zákazníků. Děkujeme.
Co když zásilka dorazí poškozená?
V případě, že je přepravní obal poškozený, máte plné právo zásilku odmítnout převzít. Také můžete zásilku přijmout a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jejího obsahu.
Zjistili jste, že je obsah zásilky poškozen až poté, co kurýr již odjel? I to se může stát. Nejpozději do dvou pracovních dní kontaktujte odesílatele zásilky, se kterým dohodneme reklamační proces.V případě uplatnění reklamace zásilky,prosíme, nevyhazujte přepravní obal. Bude sloužit jako podklad pro posouzení reklamace.
Chci se stát klientem MUFF. Jak mám postupovat?
Kontaktuje nás e-mailovým požadavkem na info@muff.cz a my Vám sdělíme vše potřebné.
Mám dotaz nebo připomínku k Vašim službám. Jak se s vámi mohu spojit?
Kontaktuje nás e-mailovým požadavkem na info@muff.cz nebo telefonicky na +420 228 800 400 a my se pokusíme Vám vyhovět.
Mám jiný dotaz.
Kontaktujte nás, prosím, e-mailovým požadavkem na info@muff.cz.